Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

Hi ha espais i equipaments municipals que ja disposen de punts d'accés a la xarxa d'internet des d'on es poden fer els tràmits accedint al web de l'Ajuntament; la OAC, la Biblioteca i el Casal de Joves, per exemple. Hi ha espais municipals com l'OAC que disposen de professionals que donen suport per a la realització de la tramitació presencial-electrònica. Es pot estudiar que, en el cas d'altres equipaments, els i les professionals que hi treballen tinguin capacitació per donar suport en la tramitació presencial-electrònica.

La crisi generada per la Covid-19 ens ha obligat a pendre mesures en relació a facilitar la tramitació on-line i ampliar el catàleg de tràmits a través de la seu electrònica. Aquesta proposta s'agruparà amb la següent actuació/mesura (present en el document de garantia de drets bàsics i de ciutadania): Continuar treballant en la simplificació de procediments i la reducció de càrregues administratives per tal d'agilitzar els tràmits per part de la ciutadania i les entitats, dins del marc normatiu vigent, del que l'Ajuntament també ha de garantir el seu compliment.


Punts d'accés monitoritzats per hores a centres cívics, bilbioteques, etc. als diferents serveis municipals.

Punts d'accés monitoritzats per hores a centres cívics, bilbioteques, etc. als diferents serveis municipals. Per que es puguin fer tràmits online des d'aquests espais sense tenir que desplaçar-se. Autor de la proposta: Xavi Sánchez (ANSF)
Comentari

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir