Benvinguda a la plataforma participativa Decidim Sant Feliu.
Benvingut/da a la plataforma de participació de Sant Feliu de Llobregat, una ciutat oberta, transparent i col·laborativa.
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Benvingut/da a la plataforma de participació de Sant Feliu de Llobregat, una ciutat oberta, transparent i col·laborativa.
Benvingut/da a la plataforma de participació de Sant Feliu de Llobregat, una ciutat oberta, transparent i col·laborativa.
Als objectius, línies estratègiques i actuacions del PLH, està recollit al punt 2.6.1: La realització de censos d'habitatges buits. En aquest sentit, s'ha fet un creuament de dades i s'han detectat els pisos buits. Per aquest creuament s'ha fet un anàlisi estadístic a partir dels registres administratius (padró) i dades de consum d'aigua.S'ha fet una separació entre propietaris gran tenidors i no grans tenidors. El següent pas a du a terme és posar-nos en contactes amb aquests propietaris per tal d'informar-los de les opcions de la Borsa Municipal de Lloguer. En el cas d'entitats bancàries i propietaris que disposin de 2 o més habitatges buits es podrà iniciar expedient sancionador.
En tot cas, la mesura que pot incorporar i assimilar aquesta proposta -reformulant-ne el redactat- seria la següent:
Desenvolupar estratègies per a garantir el dret a l’habitatge
En el marc competencial municipal, duur a terme polítiques que fomentin l’habitatge públic i de lloguer, posant especial èmfasi en la protecció dels col.lectius amb major risc de vulnerabilitat social.
Assessorar a la ciutadania en la tramitació de les ajudes a l’habitatge de caràcter supramunicipal.
El dret a l’habitatge ha estat un dels drets més vulnerats en la societat actual. La pandèmia, ha fet aflorar i ha agreujat situacions de vulnerabilitat habitacional. El govern de l’Estat ha dut a terme moratòries davant les execucions d’hipoteques i lloguers, així com una línia d’ajudes, que de moment s’han ampliat. Cal acompanyar la ciutadania que ho necessiti en la tramitació d’aquestes línies d’ajuda, així com una aposta ferma des de l’administració local per a disposar d’un parc d’habitatge que permeti pal.liar situacions d’emergència.
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
Compartir