Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

La normativa disposa de la competència de l’ Ajuntament per a establir el sistema d’estacionament en el domini públic municipal, no obstant no pot romandre reservat a clients sinó a tota la ciutadania.

Aquesta proposta s'accepta tenint en compte que el model de ciutat incorpora elements de pacificació del trànsit en els eixos comercials de la ciutat i posa en valor la peatonalització dels mateixos. Per tant, cal encabir la proposta dins del model de ciutat que s'està articulant.

També es valorarà la incoporacio de clàusules que afavoreixin el comerç local en la futura descripció del servei d’aparcament en superfície.

La implantació en els barris on no existeix la zona blava d'una zona d'aparcament de rotació gratuïta reservada per a clients

Avatar: Proposta oficial Proposta oficial Acceptada
La implantació en els barris on no existeix la zona blava d'una zona d'aparcament de rotació gratuïta reservada per a clients, ben senyalitzada com la zona blava o la de càrrega i descàrrega i vigilada perquè es respecti. Aquesta zona ha de ser present en les principals zones comercials de cada barri. A la nostra ciutat tots sabem que el comerç està dispers per tota la ciutat i barris com La Salut , Falguera, Roses Castellbell o Mas Lluhí entre altres no disposen d'aparcaments de rotació gratuït que afavoreixin l'aparcament als nostres clients . Autor/a de la proposta: Sant Feliu Ciutat Viva Prové del seu Projecte
Comentari

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir