Saltar al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Esta propuesta ha sido aceptada porque:

Hi ha espais i equipaments municipals que ja disposen de punts d'accés a la xarxa d'internet des d'on es poden fer els tràmits accedint al web de l'Ajuntament; la OAC, la Biblioteca i el Casal de Joves, per exemple. Hi ha espais municipals com l'OAC que disposen de professionals que donen suport per a la realització de la tramitació presencial-electrònica. Es pot estudiar que, en el cas d'altres equipaments, els i les professionals que hi treballen tinguin capacitació per donar suport en la tramitació presencial-electrònica.

La crisi generada per la Covid-19 ens ha obligat a pendre mesures en relació a facilitar la tramitació on-line i ampliar el catàleg de tràmits a través de la seu electrònica. Aquesta proposta s'agruparà amb la següent actuació/mesura (present en el document de garantia de drets bàsics i de ciutadania): Continuar treballant en la simplificació de procediments i la reducció de càrregues administratives per tal d'agilitzar els tràmits per part de la ciutadania i les entitats, dins del marc normatiu vigent, del que l'Ajuntament també ha de garantir el seu compliment.


Punts d'accés monitoritzats per hores a centres cívics, bilbioteques, etc. als diferents serveis municipals.

Punts d'accés monitoritzats per hores a centres cívics, bilbioteques, etc. als diferents serveis municipals. Per que es puguin fer tràmits online des d'aquests espais sense tenir que desplaçar-se. Autor de la proposta: Xavi Sánchez (ANSF)
Comentario

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir