Skip to main content

Cookie settings

We use cookies to ensure the basic functionalities of the website and to enhance your online experience. You can configure and accept the use of the cookies, and modify your consent options, at any time.

Essential

Preferences

Analytics and statistics

Marketing

This proposal has been accepted because:

Hi ha espais i equipaments municipals que ja disposen de punts d'accés a la xarxa d'internet des d'on es poden fer els tràmits accedint al web de l'Ajuntament; la OAC, la Biblioteca i el Casal de Joves, per exemple. Hi ha espais municipals com l'OAC que disposen de professionals que donen suport per a la realització de la tramitació presencial-electrònica. Es pot estudiar que, en el cas d'altres equipaments, els i les professionals que hi treballen tinguin capacitació per donar suport en la tramitació presencial-electrònica.

La crisi generada per la Covid-19 ens ha obligat a pendre mesures en relació a facilitar la tramitació on-line i ampliar el catàleg de tràmits a través de la seu electrònica. Aquesta proposta s'agruparà amb la següent actuació/mesura (present en el document de garantia de drets bàsics i de ciutadania): Continuar treballant en la simplificació de procediments i la reducció de càrregues administratives per tal d'agilitzar els tràmits per part de la ciutadania i les entitats, dins del marc normatiu vigent, del que l'Ajuntament també ha de garantir el seu compliment.


Punts d'accés monitoritzats per hores a centres cívics, bilbioteques, etc. als diferents serveis municipals.

Punts d'accés monitoritzats per hores a centres cívics, bilbioteques, etc. als diferents serveis municipals. Per que es puguin fer tràmits online des d'aquests espais sense tenir que desplaçar-se. Autor de la proposta: Xavi Sánchez (ANSF)
Comment

Confirm

Please log in

The password is too short.

Share