Welcome to Decidim Sant Feliu participatory platform.
Welcome to the participation platform of Sant Feliu de Llobregat, an open, transparent and collaborative city.
We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
We use cookies to ensure the basic functionalities of the website and to enhance your online experience. You can configure and accept the use of the cookies, and modify your consent options, at any time.
These cookies enable key functionality of the website and help to keep its users secured. They are automatically saved in the browser and cannot be disabled.
These cookies allow the website to remember the choices you have made in the past on this website to provide a more personalized experience for the website users.
These cookies are used to measure and analyse the website audience to help improve the website.
These cookies collect information about how you use the website and they can be utilized to provide you more personalized marketing across the different websites you use.
Welcome to the participation platform of Sant Feliu de Llobregat, an open, transparent and collaborative city.
Welcome to the participation platform of Sant Feliu de Llobregat, an open, transparent and collaborative city.
Als objectius, línies estratègiques i actuacions del PLH, està recollit al punt 2.6.1: La realització de censos d'habitatges buits. En aquest sentit, s'ha fet un creuament de dades i s'han detectat els pisos buits. Per aquest creuament s'ha fet un anàlisi estadístic a partir dels registres administratius (padró) i dades de consum d'aigua.S'ha fet una separació entre propietaris gran tenidors i no grans tenidors. El següent pas a du a terme és posar-nos en contactes amb aquests propietaris per tal d'informar-los de les opcions de la Borsa Municipal de Lloguer. En el cas d'entitats bancàries i propietaris que disposin de 2 o més habitatges buits es podrà iniciar expedient sancionador.
En tot cas, la mesura que pot incorporar i assimilar aquesta proposta -reformulant-ne el redactat- seria la següent:
Desenvolupar estratègies per a garantir el dret a l’habitatge
En el marc competencial municipal, duur a terme polítiques que fomentin l’habitatge públic i de lloguer, posant especial èmfasi en la protecció dels col.lectius amb major risc de vulnerabilitat social.
Assessorar a la ciutadania en la tramitació de les ajudes a l’habitatge de caràcter supramunicipal.
El dret a l’habitatge ha estat un dels drets més vulnerats en la societat actual. La pandèmia, ha fet aflorar i ha agreujat situacions de vulnerabilitat habitacional. El govern de l’Estat ha dut a terme moratòries davant les execucions d’hipoteques i lloguers, així com una línia d’ajudes, que de moment s’han ampliat. Cal acompanyar la ciutadania que ho necessiti en la tramitació d’aquestes línies d’ajuda, així com una aposta ferma des de l’administració local per a disposar d’un parc d’habitatge que permeti pal.liar situacions d’emergència.
You need to enable all cookies in order to see this content.
Change cookie settings
Share