Skip to main content

Cookie settings

We use cookies to ensure the basic functionalities of the website and to enhance your online experience. You can configure and accept the use of the cookies, and modify your consent options, at any time.

Essential

Preferences

Analytics and statistics

Marketing

Mesura 4:

Reforçar els elements comunicatius de l’Ajuntament, tant cartelleria com especialment els digitals, per tal de fer arribar a la ciutadania les recomanacions i informacions actualitzades sobre l’evolució de la pandèmia i en especial, les mesures per fer-hi front. - Iniciar una campanya de bon ús dels vehicles de mobilitat personal, per garantir un ús segur i cívic d’aquests elements de mobilitat sostenible. - Intensificar la campanya de tractament i recollida de residus, amb especial èmfasi en els residus relacionats de manera directa amb el coronavirus (mascaretes, guants, etc). - Difondre de manera intensiva i amb els diversos elements a l’abast de l’administració (butlletí, ràdio, cartelleria, senyalètica...) les mesures bàsiques recomanades per salut pública, per a contenir el virus. La comunicació, en especial la digital, s’han convertit, si cap, en més fonamentals en la darrera etapa d’emergència sanitària. S’han habilitat noves fórmules i canals per contactar amb la ciutadania que cal seguir explorant i millorant constantment. La comunicació corporativa ha de fer arribar els missatges de forma ràpida i eficient.
Comment

Confirm

Please log in

The password is too short.

Share