City Pact
To deal with the consequences of the coronavirus crisis
Mesura 8:
Garantir un model d'atenció i acompanyament a la ciutadania integral i multicanal.
- Aprofitar els instruments desplegats durant la crisi de la Covid-19 (per exemple: Línia d'Atenció Social 900) per avançar cap a un model de finestreta única i d'atenció personalitzada.
- Donar suport a la tramitació electrònica per garantir l'accés universal i en condicions d'igualtat.
- Aprofitar els instruments desplegats durant la crisi de la Covid-19 (per exemple: Línia d'Atenció Social 900) per avançar cap a un model de finestreta única i d'atenció personalitzada.
- Donar suport a la tramitació electrònica per garantir l'accés universal i en condicions d'igualtat.
Report inappropriate content
Is this content inappropriate?
Comment details
You are seeing a single comment
View all comments
Fer ús de les eines telemàtiques per tal de generar un contacte més proper entre l'administració i els ciutadans, obrir canals de comunicació de caire "personal" ja sigui a través de trucades de telèfon o de videotrucades, per exemple. Cal tenir en compte que no tota la població disposa de correu electrònic i, especialment, el col·lectiu de gent gran prefereix un contacte estret i personal a través d'altres mitjans (si no poden ser presencials, que siguin telemàtics, però amb PERSONALITZACIÓ).
Loading comments ...