City Pact
To deal with the consequences of the coronavirus crisis
Mesura 8:
Garantir un model d'atenció i acompanyament a la ciutadania integral i multicanal.
- Aprofitar els instruments desplegats durant la crisi de la Covid-19 (per exemple: Línia d'Atenció Social 900) per avançar cap a un model de finestreta única i d'atenció personalitzada.
- Donar suport a la tramitació electrònica per garantir l'accés universal i en condicions d'igualtat.
- Aprofitar els instruments desplegats durant la crisi de la Covid-19 (per exemple: Línia d'Atenció Social 900) per avançar cap a un model de finestreta única i d'atenció personalitzada.
- Donar suport a la tramitació electrònica per garantir l'accés universal i en condicions d'igualtat.
Report inappropriate content
Is this content inappropriate?
1 comment
Fer ús de les eines telemàtiques per tal de generar un contacte més proper entre l'administració i els ciutadans, obrir canals de comunicació de caire "personal" ja sigui a través de trucades de telèfon o de videotrucades, per exemple. Cal tenir en compte que no tota la població disposa de correu electrònic i, especialment, el col·lectiu de gent gran prefereix un contacte estret i personal a través d'altres mitjans (si no poden ser presencials, que siguin telemàtics, però amb PERSONALITZACIÓ).
Add your comment
Sign in with your account or sign up to add your comment.
Loading comments ...