Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

Aparcament obert

Acceptada

Avatar: Adrià Adrià

El centre de Sant Feliu no esta caracteritzat per tenir molt d'espai per aparcar (treient el camp de futbol de terra fet servir com a parking) i una empenta en aquest sentit podria estar bé.

Avatar: Raúl

Avatar: Alex

Li agrada a Raúl i a 1 més

Li ha agradat a

Avatar: Raúl Raúl

Avatar: Alex Alex