Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

Conservar la façana i fer un equipament adjunt

Acceptada

Avatar: Proposta oficial Proposta oficial

Aquesta proposta ha estat recollida a la sessió de Diàlegs Ciutadans: Conservar només una façana de l'estació actual i la resta documentar-lo però sense reconstruir. Aquesta façana que estigui integrada en un nou edifici que tingui més espai i llum per acollir usos més diversos (el volum de l'estació actual no ho permet). Que tot estigui en l'actual ubicació de l'estació.

Li ha agradat a

Avatar: Encarna García García Encarna García García