Aquesta proposta ha estat rebutjada perquè:

La proposta no s'admet, atès que en aquest emplaçament ja existeix un pas de vianants que garanteix la permeabilitat i la seguretat del creuament. Addicionalment, la transformació de la cruïlla mitjançant la seva elevació i pacificació comportaria una actuació de reurbanització que excedeix l'abast i els recursos previstos en el marc d'aquest procés participatiu.

Poner elevación en un paso de peatones

Rebutjada

Avatar: Ester77 Ester77

Propongo que se ponga una elevación en el paso de peatones de C/ Rupert Llado con esquina C/ Jaume Rivas. Por el peligro que conlleva el exceso de velocidad de los coches por llegar al semáforo en verde del final de la calle. Es un peligro porque por ese paso transitan muchos niños que van al colegio y guardería, de hecho ya hubo un atropello hace un tiempo.

Por favor necesitamos esa elevación para poder estar más seguros y tranquilos.

Gracias

Comentari