Aquesta proposta ha estat rebutjada perquè:

No es pot admetre la petició donat que no és una millora física d'un espai concret sinó una tasca de manteniment, per tant, la passarem al departament corresponent.

Ascensors: vigilància i manteniment

Rebutjada

Avatar: Daniel Guzmán Ollé Daniel Guzmán Ollé

Els ascensors del pont de ferro per creuar les vies acostumen a estar espatllats. Fa poques setmanes no en funcionava cap... I actualment en funciona la meitat. Sempre hi ha incidències i són molt necessaris per la població: Quan no els hi extreuen les bombetes, trenquen els vidres de les portes, fan malbé el botons... Personalment, crec que faltaria més vigilància i manteniment per tal de garantir el seu correcte funcionament (i no deixar-ho només en mans del/de la treballador/a d'adif).

Comment

Avatar: Juan Carlos

Avatar: Floria Tosca

Liked by Juan Carlos and 1 more

Liked by

Avatar: Juan Carlos Juan Carlos

Avatar: Floria Tosca Floria Tosca