Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
Tancament de la zona verda Parc Nadal
El parc Nadal, actualment està molt bonic just després d'acabar la intervenció de manteniment i retirada de tanques. Em sento molt orgullós del parc i és un espai de vida. És per això que, trobo a faltar protecció de la zona verda. La proposta és posar un tancament (ni que sigui baixet) al perímetre de la zona d'herba per conservar i mantenir el bon estat. En el seu defecte, s'acaba trepitjant i fent malbé pel mal ús en ser, actualment, el pas més utilitzat que comunica amb la renfe...
-
09/05/2026 17:50
Es va crear aquesta proposta
-
05/06/2026 22:49
Es va afegir a aquest pressupost: Millora del drenatge, accessibilitat i protecció de les zones verdes del Parc Nadal mitjançant actuacions puntuals d'adequació i tancament lleuger.
Compartir