Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

Compleix els requisits establerts i s’ajusta als criteris tècnics i de viabilitat del procés

Tancament de la zona verda Parc Nadal

Acceptada

Avatar: Daniel Guzmán Ollé Daniel Guzmán Ollé

El parc Nadal, actualment està molt bonic just després d'acabar la intervenció de manteniment i retirada de tanques. Em sento molt orgullós del parc i és un espai de vida. És per això que, trobo a faltar protecció de la zona verda. La proposta és posar un tancament (ni que sigui baixet) al perímetre de la zona d'herba per conservar i mantenir el bon estat. En el seu defecte, s'acaba trepitjant i fent malbé pel mal ús en ser, actualment, el pas més utilitzat que comunica amb la renfe...

Comentari

Avatar: Leslie

Li agrada a Leslie

Li ha agradat a

Avatar: Leslie Leslie